ברכת-הבית-כף-יד-חמסה-2
ברכת-הבית-כף-יד-חמסה

ברכת הבית – כף יד "חמסה" מעוטרת בברכת כהנים בצירוף צפנים קבליים להגנה שמירה וברכה לבית

₪280.00

תיאור מוצר

"חמסה"   מעוטרת בברכת כהנים   בצרופי שמות (צפנים קבליים)  להגנה, שמירה וברכה לבית

 את "החמסה" יש שמייחסים למסורת האיסלאם המייצגת את ידה של "פטימה" בתו של מוחמד –

נביא  האיסלם. מה שמאוחר יותר גם מסמל את חמשת עמודי האיסלאם:

אמונה, תפילה, צדקה, צום ועליה לרגל.

בעיון מעמיק במקורותינו היהודיים ובקבלה   אנו מוצאים שהמושג ה' = 5. מתחיל לקבל משמעות של

הגנה ושפע עוד מימי יוסף במצרים בתקופת הרעב כאשר תשובתו של יוסף למצרים הפונים אליו בשיא

שנות הרעב שיספק להם מזון:   "הא לכם זרע"

מאוחר יותר מסמלת היד  "נשיאת כפיים – ברכת כהנים".  הכהנים מצווים לברך את עם ישראל מידי יום.

וכשהכהן פורש את כפות ידיו לברך את העם השכינה שורה על אצבעותיו והוא מהווה כצינור להעברת

השפע האלוהי מהכהן אל העם.

כף "יד" = 14. כנגד 14 פרקי האצבעות , מכילה בסדר מופתי את מילות ברכת הכהנים כשמרכז כף היד

מהווה כלי קיבול של "שלום".

"ושמתי כפי עליך עד עברי" (שמות לג).

כף הזכות , כף הרחמים , כף שהוא מקור לכל הברכות.

מובא בזוהר הקדוש (פרשת נשא):

"מצוה על הכהן לברך את העם באצבעות זקופות כי האצבעות נמצאות בסוד העליון,
חמש של ימין וחמש של שמאל ,וכשהכהן פורש את ידיו, השכינה שורה על אצבעותיו, ובאותה שעה שהכהן מברך, יוצאות ומעופפות להן האותיות שבברכת כהנים לרקיע ואז הקב"ה מברך את ישראל"


שמות הקודש
:
אנקת"ם,  פסת"ם,  פספס"ים,  דיונסי"ם  הם צירופי אותיות מברכת כהנים,

 אותם ביאר רבינו "האי גאון"  בספרו "קול יהוה בכח":

"והמה מקובלים איש מפי איש  עד משה רבינו ע"ה"

מצירופי שמות אלה תוקנה תפילה:

 יהי רצון מלפניך יהוה אלוהי שתשמע  אנקת"י (אנקת"ם) למלא את משאלותי לטובה,

ולזמן לי פיסת לחם (פסת"ם) לאכל ובגד ללבוש, פרנסה בנחת וברווח.

ותתנני לחן ולחסד בעיניך ובעיני כל רואי, כשם שנתת את יוסף הצדיק לחן ולחסד בעיני כל
רואיו. בשעה שהלבישו אביו כתונת פסים (פספסי"ם)

ותעשה עימי ניסים (דיונסי"ם) ונפלאות ואות לטובה, להצליחנו בכל מעשה ידינו אמן.

 אל נא קרב תשועת מצפיך (אנקת"ם)
פחדך סר תוציאנו ממאסר (פסת"ם)
פקח סומים פדה  סועים ישעך מצפים (פספסי"ם)
דלה יוקשים וקבץ נפוצים  סמוך יהוה מפלתנו (דיונסי"ם)

 מכאן עולה איפוא לייחס ל"כף היד" (החמסה – חמש, כנגד חמש האצבעות)

כלי מגן לחסימה והגנה ודחיית אנרגיות שליליות של עין הרע וצרות עין.

 בגילוי נומרולוגי נפלא מצאתי להאיר את עיניך עד כמה "החמסה"

בצירוף "ברכת הכהנים"  וצרופי השמות "צפנים קבליים"  (החקוקים על החמסה)

יכולה לנתב הרחק מאיתנו תדרים של  אנרגיות שליליות כתוצאה מעין רעה,

 ולתעל זאת לתדרים חיוביים יותר.

   שמו של הבורא    יהוה =    26 .       26(יהוה)  5X (חמסה)   = 130 .      עין  =  130

הקמעים מהווים כלי קיבול לכל הצרכים להם אנו משתוקקים. הם יוצרים חיבור ופעולה אנרגטית למימוש בקשותינו ורצונותינו והם כוללים צירופי שמות ("צפנים") וחותמים, שבכוחם להפעיל על הנושא אותם, את השפע האלוהי לאותו צורך לו הוא זקוק. הקמיע מחבר אותנו למקור כח, שבאמצעותו מקבלים את כל הטוב שבבריאה תוך שיפור מצבנו החומרי והרגשי. הקמיע כמקור כח בפני עצמו מוצע על "אבן" שהינה תשתית אנרגטית, כלי קיבול בעל עוצמה לכשעצמה. במהלך מסעו של יעקב אבינו בהיערכותו לתנומה חטופה בוחר להניח את ראשו על "אבן":
"ויקח מאבני המקום וישם מראשותיו וישכב במקום ההוא".
בבוקר שלמחרת ליל ההשראה של חלום "סולם יעקב" וההתגלות האלוהית, לוקח יעקב את אותה "אבן",
מציב וקובע אותה כמזבח: "ויקח את "האבן" אשר שם מראשותיו וישם אותה מצבה ויצוק שמן על ראשה".
מאוחר יותר במעמד הר סיני אנו מצווים לבנות מזבח אך ורק "מאבן": "…מזבח אבנים תעשה לי".

בגילוי נומורולוגי מצאתי להאיר את עיניך לעוצמת התשתית עליו קבעתי את הקמיע "אבן".
שמו של הבורא: "יהוה" (יוד, הה, ואו, הה) = 53. "אבן" = 53.

מידע נוסף

סוג

אבן

גודל

15X15

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

Be the first to review “ברכת הבית – כף יד "חמסה" מעוטרת בברכת כהנים בצירוף צפנים קבליים להגנה שמירה וברכה לבית”