ברכת-הבנים

ברכת הבנים – סגולה עצומה לברך את הבנים בערב שבת

₪280.00

תיאור מוצר

"ישימך אלהים  כאפרים וכמנשה"

סגולה עצומה לברך את הבנים בערב שבת בצירוף ברכה ל"ברכת הבנים"

ברכת הבנים "ישימך אלהים כאפרים וכמנשה"  זו ברכתו של יעקב אבינו ע"ה אבי האומה לנכדיו

הלא הם בניו של יוסף (בנו האהוב).

עם ההתוודעות הדרמאטית שלאחר שנות הפרידה הממושכות בעקבות "מכירת יוסף" מוריש יעקב

לקראת פטירתו ירושה רוחנית לבנו יוסף, יעקב אבינו קובע בפסקנות ששני נכדיו, דווקא אלה, יהיו

כשני  בניו לכל דבר.

"ועתה שני בניך הנולדים לך… לי הם, אפרים ומנשה כראובן ושמעון יהיו לי"      (בראשית מח', ה)

הם יכללו במניין שבטי ישראל, וירשו נחלות ארץ  (בחלוקת הארץ לשבטים). בהמשך ברכתו  קובע

יעקב שלעתיד כל אב שיבקש לברך את בניו די בכך שיזכור האב בברכתו לבניו שיהיו כאפרים וכמנשה.

אפרים ומנשה נקבעו באותו יום כמקור בלתי נדלה לשפע ברכות

"ויברכם בים ההוא לאמר, בך יברך ישראל לאמר, ישימך אלהים כאפרים וכמנשה" (בראשית מח', כ)

ולפיכך מנהג קדוש מאוד, לברך את הילדים בערב שבת,  ובכתבי המקובלים מובא:

"שהקב"ה בכבודו ובעצמו מברך באותה שעה ומסכים על ידו"  (כלומר מקבל את הברכה).

ועוד:

"סגולה בערב שבת לברך הבנים שבסוד ובכוח זכות הנשמה היתרה השורה על המברך ועל המתברך – יחולו הברכות ויתקיימו, ואין קיטרוג ושטן שולט בברכתו מפני קדושת השבת. שבשבת אין שטן ופגע רע שולט, וטוב שיניח את ידו הימנית על ראש בנו/בתו ולפני שמתחיל לברך, יברך להקב"ה תחילה כדי למנוע קטרוג על הברכה, ולהעצים את כח הברכה".

ברכת הבנים

"יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם"

לבן: אלהים יחנך בני (ויזכיר שם בנו ושם אמו)

לבת: אלהים יחנך בתי (ויזכיר שם בתו ושם אמה)

ונחה עליך רוח חכמה ובינה, רוח עצה וגבורה, רוח דעת ויראת ה'

יברכך ה' וישמרך,  יאר ה' פניו אליך ויחונך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום:

בן פורת יוסף בן פורת עלי עין:

המלאך הגואל אותי מכל רע יברך את הנערים ויקרא בהם שמי ושם אבותיי

אברהם ויצחק וידגו לרוב בקרב הארץ:

לבן: ישימך אלהים כאפרים וכמנשה.

לבת: ישימך אלהים כשרה רבקה רחל ולאה.

הקמעים מהווים כלי קיבול לכל הצרכים להם אנו משתוקקים. הם יוצרים חיבור ופעולה אנרגטית למימוש בקשותינו ורצונותינו והם כוללים צירופי שמות ("צפנים") וחותמים, שבכוחם להפעיל על הנושא אותם, את השפע האלוהי לאותו צורך לו הוא זקוק. הקמיע מחבר אותנו למקור כח, שבאמצעותו מקבלים את כל הטוב שבבריאה תוך שיפור מצבנו החומרי והרגשי. הקמיע כמקור כח בפני עצמו מוצע על "אבן" שהינה תשתית אנרגטית, כלי קיבול בעל עוצמה לכשעצמה. במהלך מסעו של יעקב אבינו בהיערכותו לתנומה חטופה בוחר להניח את ראשו על "אבן":
"ויקח מאבני המקום וישם מראשותיו וישכב במקום ההוא".
בבוקר שלמחרת ליל ההשראה של חלום "סולם יעקב" וההתגלות האלוהית, לוקח יעקב את אותה "אבן",
מציב וקובע אותה כמזבח: "ויקח את "האבן" אשר שם מראשותיו וישם אותה מצבה ויצוק שמן על ראשה".
מאוחר יותר במעמד הר סיני אנו מצווים לבנות מזבח אך ורק "מאבן": "…מזבח אבנים תעשה לי".

בגילוי נומורולוגי מצאתי להאיר את עיניך לעוצמת התשתית עליו קבעתי את הקמיע "אבן".
שמו של הבורא: "יהוה" (יוד, הה, ואו, הה) = 53. "אבן" = 53.

מידע נוסף

סוג

אבן

גודל

15X15

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

Be the first to review “ברכת הבנים – סגולה עצומה לברך את הבנים בערב שבת”