כהת
כהת-2

"כהת" קמיע רב עוצמה להריון ולפריון בצירוף תפילה מיוחדת ועתיקת יומין עפ"י תורת הקבלה

₪140.00

תיאור מוצר

קמיע רב עוצמה להריון ולפריון

בצירוף תפילה מיוחדת ועתיקת יומין עפ"י תורת הקבלה

בכוחו של שם זה להשפיע לחשוכי בנים ומועיל להריון ולפריון.

שם זה יוצא מצירוף הפסוק:  "הינך הרה ויולדת בן".

סוד גדול ועצום טמון בשם זה ומובא לכם באהבה רבה:

האותיות בסדר ה א'-ב' לפני השם "כהת" הן: י.ד.ש. שהם אותיות "שדי".

בשם זה נמסר כח ברכת ההולדה הפריה והרביה,.

הבורא עצמו מברך לאברהם אבינו בשם זה.

"ויאמר אליו אני אל שדי.. והיית לאב המון גויים… והפריתי אותך במאוד מאוד…" (בראשית יז', ג-ו).

יצחק מברך בשם זה ליעקב:

"ואל שדי יברך אותך ויפרך וירבך והיית לקהל עמים"  (בראשית כ"ח, ג').

גם הבורא מברך את יעקב אבינו, בשם "שדי":

"ויאמר לו אלהים אני אל שדי פרה ורבה…"   (בראשית לה' ט-יא)

.האות ה' המודגשת במרכזיותו של השם "כהת" מעצימה ומאדירה את כוחו ועוצמתו של השם

לפריון  ולהולדה. שכן, כשהיו אברהם ושרה בשמם המקורי   אברם ושרי  לא היה להם וולד, ורק

כשנתווסף  האות ה' לשניהם נתווסף עימם כח ההולדה כאמור (בראשית יז', א-ו):

"וירא ה' אל אברם ויאמר אליו… ולא יקרא עוד את שימך אברם והיה שמך אברהם   והפרתי אותך

במאוד מאוד"  

כך גם לשרה  (בראשית יז', טו'):

"ויאמר אלהים אל אברהם שרי אשתך לא תקרא את שמה שרי כי שרה שמה.. וגם נתתי ממנה לך בן" 

ובהמשך:

"וה' פקד את שרה… ותהר ותלד שרה לאברהם בן"  (בראשית כ"א, א'-ב').

ולגבי אברהם:

"ואברהם זק בא בימים וה' ברך את אברהם בכל"  (בראשית כ"ד, א')

"בכל" = 52 "בן" = 52

גם שתי האותיות הנותרות מהשם: כ ה ת,   כ ת עולים בערכם הנומרולוגי = 420.

השווים ל    "ראה בנים לבניך" = 420.

תפילה להריון ולפריון  לאומרה בעת הדלקת נרות שבת שהיא שעת רצון

שני נרות שבת הם כנגד "שמור וזכור",  "שמור את יום השבת לקדשו",  "זכור את יום השבת לקדשו"

וסגולה בעת הדלקת הנרות לכוון:  "נר" = 250 , שני נרות = 500 .

שערכם הנומרולוגי  = ל: "פרו ורבו" = 500.

תפילה

לקרא בספר שמואל א' את פרק א' במלואו, את פרק ב' עד פסוק י'.

(ולאחר מכן לומר בכוונת הלב):

"יהי רצון מלפניך ה' אלוהי ואלוהי אבותי שתפקוד בזרע פרי בטן זרע של קיימא לכל חשוכי בנים ועקרות

מעמך ישראל ובכללם תפקדני אני אמתך  (להזכיר שם ושם האמא) ואת אישי  (להזכיר שם ושם האמא)

כמו שפקדת את שרה אימנו ע"ה, כמו שנאמר: "וה' פקד את שרה כאשר אמר…"

ובכח שמך הקדוש "יהוה" ברוך הוא הממונה על הפקידה (פקידת עקרות) והרמוז בכוחו במילה "פקד"

באופן כזה:   יוד,   יוד הי,   יוד הי ויו,   יוד הי ויו הי = 184.   (המילה "פקד" = 184 )

תקיים בי מקרא שכתוב:  "הינך הרה ויולדת בן" בכח שמך הקדוש "כהת" הרמוז בפסוק זה.

ותקיים בי מקרא שכתוב:  "אני אל שדי פרה ורבה" "ואל שדי יברך אותך ויפרך"

ובכח שמך הקדוש "שדי", אשר מילוי שלש אותיותיו:   ינ, לת, וד = 500     (שדי = שין, דלת, יוד)

 שהם בגימטריה:  "פרו ורבו" = 500

 וגם מילוי שלש האותיות האחרונות, נ, ת, ד, =    454  (שדי = שין, דלת, יוד)

 שהם בגימטריה:  "בן בת" = 454

תבטל ברחמיך הרבים מעלי ומעל אישי כל דבר הגורם עיכוב ההריון ותקרע רוע גזר דיננו

בכח שמך הקדוש   "קר"ע  שט"ן ".

ותקיים בנו מקרא שכתוב:

"לא תהיה משכלה  (מלשון "שכול" ח"ו) ועקרה בארצך את  מספר ימיך אמלא",

"אשתך כגפן פוריה בירכתי ביתך, בניך כשתילי זיתים סביב לשולחנך",

"וראה בנים לבניך שלום על ישראל" אמן.

הקמעים מהווים כלי קיבול לכל הצרכים להם אנו משתוקקים. הם יוצרים חיבור ופעולה אנרגטית למימוש בקשותינו ורצונותינו והם כוללים צירופי שמות ("צפנים") וחותמים, שבכוחם להפעיל על הנושא אותם, את השפע האלוהי לאותו צורך לו הוא זקוק. הקמיע מחבר אותנו למקור כח, שבאמצעותו מקבלים את כל הטוב שבבריאה תוך שיפור מצבנו החומרי והרגשי. הקמיע כמקור כח בפני עצמו מוצע על "אבן" שהינה תשתית אנרגטית, כלי קיבול בעל עוצמה לכשעצמה. במהלך מסעו של יעקב אבינו בהיערכותו לתנומה חטופה בוחר להניח את ראשו על "אבן":
"ויקח מאבני המקום וישם מראשותיו וישכב במקום ההוא".
בבוקר שלמחרת ליל ההשראה של חלום "סולם יעקב" וההתגלות האלוהית, לוקח יעקב את אותה "אבן",
מציב וקובע אותה כמזבח: "ויקח את "האבן" אשר שם מראשותיו וישם אותה מצבה ויצוק שמן על ראשה".
מאוחר יותר במעמד הר סיני אנו מצווים לבנות מזבח אך ורק "מאבן": "…מזבח אבנים תעשה לי".

בגילוי נומורולוגי מצאתי להאיר את עיניך לעוצמת התשתית עליו קבעתי את הקמיע "אבן".
שמו של הבורא: "יהוה" (יוד, הה, ואו, הה) = 53. "אבן" = 53.

מידע נוסף

סוג

אריח

גודל

10X10