תמציות תדרים "לייף אנרג'י" סוד כוח הריפוי

תמציות תדרים  "לייף  אנרג'י"   סוד כוח הריפוי

שיטת ה"לייף אנרג'י", ותמציות התדרים הייחודיות, הינה שיטת ריפוי וטיפול טבעית הבולטת במאפייניה הייחודיים ובתוצאות המהירות והאיכותיות שלה.עקרונות הטיפול המרכזיים בשיטת "לייף אנרג'י"  מתבססים הן על הידע בין אלפי השנים  אשר הונחל באמצעות התורות העתיקות כגון: הרפואה הסינית, היורוידה ותורות אחרות, בשילוב חדשני וייחודי של תפישות מדעיות ורפואיות

הגישה הטיפולית של שיטה זו נובעת ונסמכת על הגישה הבריאותית ההוליסטית הרואה את האדם ומתייחסת בתהליך הגישה האבחונית והטיפולית בכל ממדיו ורובדי חייו. בשיטה זו ניתן לטפל בתדרים המתייחסים לרבדים השונים:

 גוף: מערכות, רקמות, תאים ותפקודים.  נפש: ה"מיינד", המצב הרגשי, ההתנהגותי, הנשמה. מערכות האנרגיה המרכזיות: הצ'אקרות החשובות והמשפיעות על ההוויה השלמה והבריאותית כולה.

שמה של השיטה "לייף אנרג'י" ("אנרגיית החיים") מלמד על ההבנה וההכרה, של מפתחי השיטה בחשיבותה של איכות החיים הזורמת, מחברת ומשלבת את התפקודים בכל ממדי האדם.

 תמציות התדרים, פותחו תוך מעקב אחר התפקוד האנרגטי (הניתן כיום למדידה, ראה בסוף המאמר), ובשינויים המתחוללים בעת מחלה או הפרעה וכן בתהליכי הריפוי.

תמציות התדרים, מופקות בטכניקות חדשניות מצמחי מרפא, פרחים, גבישים ותדרים ביולוגיים. תמציות התדרים, הם מערך תמציות אנרגטיות המופקות מגבישים (קריסטלים) וצמחים והמהוות אחת משיטות הטיפול ברפואת תדרים, הנותנת מענה לצרכים המרובים והמורכבים של החיים בדרך קלה ובטוחה  ונוחה.

לכל קריסטל נמצא הצמח המתאים לו, או המשלים אותו במימד האנרגטי, הפיזי והרוחני. השילוב המיוחד והמתואם הזה בין עולם המינראלים ועולם הצמחים מניב תוצאות טיפוליות עוצמתיות ומהירות.

פיתוחן של תמציות התדרים של לייף אנרג'י, איפשר מתן מענה משולב, למחלות ולסימפטומים המופיעים  במימד הגופני, אך תלויים ומותנים במצבו ואופן תפקודו של הפן הנפשי, תוך כדי התייחסות גם לתופעות פסיכולוגיות אשר נובעות או קשורות בתפקוד מערכות ואיברים.

תמציות לייף אנרג'י, טבעיות יעילות בטוחות ומתאימות לכל גיל                                                     

שיטת הכנתן הייחודית של התמציות, תורמת ליעילותן הגבוהה ולבטיחות מלאה בשימוש בהן. התמציות כשרות ומיוצרות בתקן PMG" ".                                                                           

תמציות התדרים, מופיעות בבקבוקונים "תרסיס", אותם ניתן, על פי המינון שקבע המטפל,  לטפטף לכפית, לכוס מים ולשתות. או להתזה, ישירות מתחת ללשון.תמציות התדרים, חזקים ועמידים ומאפשרים אף את מהילתם לתוך מוצרי מזון ושתיה מסוגים שונים, מבלי לפגום ביעילותם ואיכותם.

הנחת תמציות תדרים, או תערובת תמציות תדרים (פורמולה), על ידיו של המטפל  מיושמת בהצלחה רבה, בטיפולי רייקי, הילינג, ביו אנרגיה, שיאצו ועוד. יישום זה מתאפשר הודות לויברציות  החזקות של תמציות התדרים לייף אנרג'י.                                                                   

התהליך הטיפולי, כולל שימוש בפרוטוקולים מיוחדים כגון: ניקוי רעלים, איזון אנרגטי, שיפור קשב וריכוז, יכולות למידה, מצב רוח, חרדה ומתח, הגברת מרץ, תחושת התחדשות,  חיזוק המערכת החיסונית, טיפול באלרגיות, רגישויות למזון, ובנוסף התאמת פורמולות (תערובת מגוונת של תמציות) אישיות, ברבדים של גוף ונפש, אותם  מכין המטפל, בהתאם לאבחון ואיתור הצרכים הנדרשים למטופל.

ד"ר יעקב מנחם, הינו מטפל מוסמך, בשיטת הריפוי בתמציות תדרים לייף אנרג'י, אף שידרג את האבחון ובהתאם את הטיפול הנדרש, באמצעי נוסף:  "אבחון באמצעות צבעי ההילה", ע"י מערכת ממוחשבת הכוללת חיישן "ביופידבק", המחובר למסך מחשב, והכולל מצלמת וידאו.                                

האבחון באמצעות "צבעי ההילה" ובתוך כך הפקת דו"ח גרפי, המייצג את מצב ההילה ומצבן של הצ'אקרות – מרכזי האנרגיה בגוף, האחראים על תפקוד הרמוני  ומאוזן של המערכות בגוף, מציג נתונים בזמן אמיתי, תוך התאמה של הטיפול והשפעתו על המטופל בזמן אמת.